Etykiety:

18-NASTKA (14) A4 (2) ALBUM (44) BABCIA (14) BIERZMOWANIE (3) BILECIKI DO PREZENTY (2) BILECIKI NA PREZENTY (2) BLEJTRAM (1) BOMBKA (7) BOŻE NARODZENIE (67) BRANSOLETKI (1) BRELOKI (1) CANDY (13) CHOINKA (3) CHRZEST (72) CIĄŻA (25) DIGI (1) DT PRETTY PINK (5) DZIECIĘCE (57) EMERYTURA (1) EXPLODING-BOX (126) FOAMIRAN (30) GRAFIKA JANET (245) GRAFIKA Pretty Pink (15) GRATULACJE (15) HDF (2) INSPIRACJE (7) INSPIRACJE DT Cherry Craft (35) INSPIRACJE DT Magnoliowe Polki (7) INSPIRACJE DT PWC (39) INSPIRACJE DT Scrap Pasja (17) INSPIRACJE DT SZMEK (41) INSPRACJE DT Papelia (14) Julie Nutting (14) KALENDARZ (3) KARTKA W PUDEŁKU (56) KARTKA-TOREBKA (2) KARTKI (893) KOMPLET (33) KOMUNIA (109) KOPERTÓWKI (1) KSIĘGA GOŚCI (12) KURSY (4) LIFT (5) LO (3) ŁUCJA (31) MAGNES (2) MAGNOLIA (24) MAKRAMA (1) MAMA (13) MASA PLASTYCZNA (21) MASKA (8) MĘSKA (40) MIKROKULKI (40) MIXED MEDIA (11) NA WINO (1) NARODZINY (26) NOTES (28) OBRAZ (2) ORGANIZER (1) OŚWIADCZYNY (1) PAMIĘTNIK (17) PARAPETÓWKA (3) PISANKI (3) Plan Lekcji (1) PODZIĘKOWANIA (47) POMPONY (25) POWROTU DO ZDROWIA (2) POZDROWIENIA (2) PROMARKERY (100) PRZEPIŚNIK (25) PUDEŁKO (50) PUDEŁKO-KARTKA (66) ROCZEK (15) ROCZNICA (14) SEKRETNIK (12) STEMPEL (5) ŚLUB (409) ŚWIĘCENIA (1) TAG (6) TAŚMA (36) TEKTURKA (394) TOREBKA (1) TUSZOWANIE (65) URODZINOWO-IMIENINOWE (328) WALENTYNKI (10) WIANEK (14) WIELKANOC (30) WYGRAŁAM (4) WYMIANKA (1) WYRÓŻNIENIE (1) ZAKŁADKA (4) ZAMOTEK (1) ZAPROSZENIA (28) ZAWIADOMIENIE (1) ZAWIESZKA (2) ZAWIESZKA NA BUTELKĘ (2) ze zdjęciem (1)

27 kwietnia 2014

NIETYPOWA KARTKA ŚLUBNA - FLAMINGI

Długo się zastanawiałam nad zwierzakiem, który wybrać - słoń, żyrafa, kot, pies... ale cały czas po głowie chodził mi flaming i w czasie pracy powstała para :))) czyli nietypowa kartka ślubna :)))
- flaminga narysowałam formę, wycięłam i pokolorowałam promarkerami Letraset (a różową Panią obsypałam mikrokulkami :)))





 

6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna, piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great idea for a birthcard ! Beautiful...every little detail! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo potrzebuję takiej kartki urodzinowej - dokładnie z flamingiem, dla mojej przyjaciółki! Trafiłam tu przypadkiem - przez wygooglowanie kartka+flaming. Czy jest możliwość kupienia u Ciebie właśnie takiej kartki, tylko urodzinowej? Bardzo by mi zależało. Proszę o jakiś sygnał, mój mail: eebe87@gmail.com

    Przyjaciółka ma urodziny 29 lipca, więc ważne czy byłaby szansa też terminowo do tego dnia :( Z góry dziękuję za odpowiedź!

    Ewelina

    PS Kartki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale dodałam komentarz, który zniknął, więc piszę jeszcze raz. Powyższa kartka jest przecudna. Poszukuję takiej kartki, z tym że urodzinowej, dla przyjaciółki, która urodziny ma za tydzień i uwielbia flamingi. Czy jest możliwość w takim czasie zamówienia u Pani właśnie takiej kartki? Bardzo proszę o informację na maila: eebe87@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za pozostawienie komentarza :)))